Medal Of Honor Wiki
Advertisement
Medal Of Honor Wiki
Temat tego artykułu pojawił się w grze Medal of Honor: Allied Assault. Temat tego artykułu pojawił się w grze Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead. Temat tego artykułu pojawił się w grze Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough.

Waffen SS (niem. Zbrojne SS) – zbrojne oddziały niemieckiej nazistowskiej formacji paramilitarnej Schutzstaffel (niem. eskadra ochronna), znane również pod skrótem SS. Formacja występuje w Medal of Honor, Medal of Honor: Underground, Medal of Honor: Frontline, Medal of Honor: Allied Assault, Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead oraz Medal of Honor: Allied Assault - Breakthrough Medal of Honor: Airborne.

Medal of Honor (1999)[]

Medal of Honor: Underground[]

Medal of Honor: Frontline[]

Medal of Honor: Airborne[]

Medal of Honor: Allied Assault[]

Modele[]

Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead[]

Model Hildebrandta.

Hildebrandt[]

Pułkownik Richard Hildebrandt – oficer Waffen SS, występujący w Medal of Honor: Allied Assault - Spearhead. Jest głównych antagonistą podczas ostatniej misji operacji Neptune. Hildebrandt zarządzał okolicą mostu w Nordmandii. Kapitan Foxhound, szeregowy Wilson oraz sierżant Jack Barnes przybyli na drugi brzeg rzeki łodzą. W pobliżu lądu, komandosi zauważyli spotkanie pułkownika na balkonie jednego z pobliskich budynków i zaczęli go ścigać. Hildebrandt wybiegł z domu, zaczekał na Badnesa, strzelił doń kilka razy i udał się garażu. Chwilę później, pędził na motocyklu w kierunku miasteczka. Jak się okazało nie uciekł daleko. Hildebrandt znów zaczaił się na sierżanta i zaczął do niego strzełać przy jednym z budynków mieszkalnych. Następnie udał się do wnętrza. Barnes dopadł go na balkonie jego kryjówki. Pułkownik spadł a gdy Barnes zszedł na dół zobaczył jak Foxhound dobija pułkownika.

Ciekawostki[]