Medal Of Honor Wiki
Advertisement

Pułkownik w trybie wieloosobowym

,,Uwaga amerykański komandosie, jesteś otoczony i nie masz drogi ucieczki. Rzuć broń, a zostaniesz potraktowany dobroczynnie." - Płk. Müller do Pattersona podczas etapu Mustard Gas Production.

Oberst Hermann Müller, jeden z antagonistów w grze Medal of Honor. Dowódca Fortu Schmerzen na Linii Zygfryda.

Życiorys[]

Medal of Honor(PSX)[]

Z gry wiadomo, że był dowódcą fortu Schmerzen. Przed infiltracją fortu przez Jimmiego Pattersona, pod przykrywką pracowała dla niego Manon Batiste. Agentka opisywała go jako świnie z najgorszymi cechami ludzkimi. Pod koniec 1944 roku, gdy Alianci zbliżali się do Linii Zygfryda, postanowił zrzucić na nich produkowany w forcie gaz musztardowy, za pomocą bombowców nurkujących Junkers Ju87 Stuka. Ściągnął jeden samolot w pobliże fortu, który zostaje zniszczony przez Jamesa Pattersona. Podczas gdy wspomniany komandos dostał się do fortu, gdzie przejął jego rozkaz o zrzuceniu trucizny, oraz jego klucze, próbował przekonać Amerykanina do poddania się za pośrednictwem megafonu. Finalnie Jimmy odkręcił zawory, przez co wpuścił gaz do wentylacji, sprawiło to, że spora część podwładnych pułkownikowi żołnierzy zmarła.

Medal of Honor: Allied Assault[]

Ogólnie przez graczy przyjmuje się, że pułkownik przeżył sabotaż Pattersona. Personel w forcie uzupełniono i produkcja gazu ruszyła ponownie. Między listopadem 1944 roku, a szturmem na fort, zorganizował więzienie dla jeńców. Szturm Rangersów na fort sprawił, że jeńcowie zostali uwolnieni, a opór żołnierzy Wermachtu został przełamany i w heroicznej akcji Mike Powell podkłada ładunki przy zaworach, które regulowały przepływ gazu. Eksplozja gazu sprawiła, że fort został doszczętnie zniszczony. Z gry jednak niewiadomo, czy Hermannowi udało się ewakuować na czas, dlatego dalsze jego losy są nam nieznane. Wielu graczy przyjmuje, że poniósł śmierć w eksplozji, z kolei inni uważają, że po wojnie trafił przed sąd, podczas procesów Norymberskich.

Ciekawostki[]

  • Pierwotnie James Patterson miał bezpośrednio walczyć z pułkownikiem podczas etapu Mustard Gas, lecz twórcy zrezygnowali z tego pomysłu
  • Jego strój jest dostępny w trybie wieloosobowym w Medal of Honor, po ukończeniu misji 4
  • Jego strój można też odblokować, przez wpisanie kodu BIGFATMAN, co jest żartobliwym nawiązaniem do jego postury
Advertisement