Medal Of Honor Wiki
Advertisement

Panzerkampfwagen IV - czołg występujący w większości gier z serii Medal of Honor, wyjątkiem może być pierwsza część i gry o tematyce wojny na pacyfiku.

Opis pojazdu[]

Spotykana w Medal of Honor: Allied Assault jest głównie wersja rozwojowa z oznaczeniem "J" jest to ostatnia wersja rozwojowa powstała w 1944 roku, te z Medal of Honor: Underground przypominają z kolei wersję F (wariant z krótką lufą) powstałą w 1940 roku w Frontline z kolei pojawia się F'ka z długą lufą. Generalnie czołg jest najszybszy w serii i jest najmobilnieszy. Mamy okazje go poprowadzić w Medal of Honor: Allied Assault Breakthrough podczas bitwy na przełęczy Kasserine. Czołg posiada działo kalibru 75mm. Czołg pojawia się najczęściej w grze i ma słaby pancerz. W tej odsłonie MoH mimo iż PzKpfw IV posiada karabin maszynowy nie jest obsługiwany przez czołgistów. W Underground Panzer IV jest jedynym czołgiem w grze, tutaj w przeciwieństwie do innych odsłon serii niszczymy wieżyczkę i podwozie osobno. Gdy uszkodzimy górną część machina będzie się nadal poruszać. Jeśli jednak zniszczymy podwozie nie niszcząc działa czołg będzie prowadził ostrzał. W tej grze pojazd jesteśmy w stanie unieszkodliwić granatami i karabinami maszynowymi. Mimo to i tak będą konieczne 2 lub 3 strzały z panzerfausta by unieruchomić maszynę. Tutaj kaem jest operowany.

Ciekawostki[]

  • Wersja "J" pojawiła się w 1944 roku. Mimo to podczas bitew w 1942, 1943 pojawia się ona w Medal of Honor: Allied Assault.
  • Gdy zniszczymy czołg w Allied Assault, mogą wyjść z niego czołgiści.

Galeria[]

Zniszczony czołg w Normadni Medal of Honor Allied Assault

Panzer IV w Ardenach

PzKpfw IV na przełęczy Kasserine MoH: Allied Assault Breakthrough

Panzer IV w Medal of Honor: Underground

Advertisement