Medal Of Honor Wiki
Advertisement
Medal Of Honor Wiki

Do początku ii wojny światowej Wehrmacht podszedł, mając jako jednego karabinu maszynowego stworzony na początku lat 1930-tych MG-34. Przy wszystkich jego zalet miał wiele wad - jest dość często забруднювався w mechanizmach, był zbyt drogi w produkcji, co nie pozwalało wykonywać stale rosnące ilości zamówień dla armii. Dlatego w 1939 roku rozpoczęła się opracowanie nowego karabinu maszynowego na wymianę MG-34.

Historia prototypu[]

Rozwój zajął się inżynier Грунов z firmy Metall und Lackierwarenfabrik Johannes Grossfuss AG.

W 1942 roku na uzbrojenie Wehrmachtu trafił nowy pojedynczy karabin maszynowy MG-42, który został wprowadzony do produkcji w tej firmie. MG-42 został zaprojektowany pod konkretne wymagania: miał to być jeden karabin maszynowy, możliwie tani w produkcji, najbardziej niezawodny i wysokiej siły ognia, która powinna osiągnąć wysoką szybkostrzelnością. Chociaż w konstrukcji MG-42 wykorzystano niektóre elementy MG-34 (co ułatwiło przejście do produkcji nowego modelu pistoletu maszynowego w warunkach wojny), i w ogóle jest on oryginalny system z wysokimi występów na żywo.

Bardziej zaawansowana technologia karabinu maszynowego osiągnięty dzięki szerokiemu zastosowaniu tłoczenia. Taniość i szybkość budowy został osiągnięty dzięki wielu innowacji. Po pierwsze, wykorzystanie tłoczenia i zgrzewania punktowego: beczki pudełko wraz z osłoną lufy wykonane przez wbicie z jednego elementu, podczas gdy u MG-34 to były dwie różne części broni, wykonanych przecinarek. Po drugie, w celu uproszczenia zrezygnowali z możliwości podawania amunicji z każdej strony i od możliwości sklep zasilania i możliwości przełączania trybów fotografowania. Po trzecie, zmniejszenie liczby części do 200. w rezultacie, cena karabin maszynowy MG-42 zmniejszyła się o 30%, a металлоемкость na 50%.

Cechy prototypu[]

Oprawka[]

Strzelanie z karabinu maszynowego obowiązuje гвинтівковими amunicją Mausera 7,92х57 mm z lekkim i ciężkim patrona.

Zasada działania automatyki[]

Jak MG-34 automatyka karabinu maszynowego działa na zasadzie odrzutu lufy (krótki odpady).

Prowadzenie ognia[]

Wyzwalacz pozwala prowadzić tylko automatyczny ogień.

Szybkostrzelność[]

1200 - 1300 strzałów na minutę, co bardzo źle odbija się na stabilności karabinu maszynowego podczas strzelania. Dla zapewnienia wysokiej precyzji podczas strzelania zaleca się prowadzić ogień krótkimi seriami po 5 - 7 strzałów.

Celownik[]

Секторный, pozwala skoncentrowanego ognia na odległość do 2000 metrów. Przeciwlotniczy do strzelania do samolotów. Istnieje możliwość także korzystać z celownika optycznego do 2200 metrów.

Bezpiecznik[]

Bezpiecznik przełącznikowego typu, położony na пістолетній uchwycie. Włącza się po naciśnięciu przycisku z prawej strony, uchwyty do kliknięcia, przy czym z lewej strony uchwytu powinna być widoczna jest litera "S". Wyłącza się po naciśnięciu na przycisk z lewej strony dźwigni (również do kliknięcia), aż do uzyskania bouvy "F".

Zasilania[]

Ma tylko jedną opcję: jego pas na naboje. Zasilanie amunicji tylko z elastycznej nie luźne taśmy na 50 lub 250 sztuk amunicji. Taśmy wykonane są w postaci odcinków po 50 sztuk amunicji. Części taśmy można łączyć ze sobą za pomocą gniazda. Konstrukcja mechanizmu podającego pozwala podawać taśmę tylko od lewej do prawej.

Wymiana lufy[]

Za wysoka szybkostrzelność MG-42 wymagał częstej wymiany pni, rozwiązanie opracowane przez inżynierów firmy Metall und Lackierwarenfabrik Johannes Grossfuss AG pozwalało na wymianę pni tylko jedną osobę za 6 - 10секунд, co pozwalało prowadzić praktycznie ciągły ogień. Wymianę pni przy intensywnym ogniu trzeba było wykonywać praktycznie co 250 - 300 strzałów.

Plusy[]

W ogóle ten rodzaj broni doskonale sprawdza się na wszystkich frontach i w różnych warunkach klimatycznych. MG-42 nie wymagał takiego starannej konserwacji jak MG-34. Niewątpliwą zaletą karabinu maszynowego można przypisać jego łatwość obsługi i prostotę konstrukcji, szybkość przygotowania do walki, łatwość montażu i demontażu, płynną pracę automatyki. Wszystko to było bardzo ważne w warunkach prowadzenia działań bojowych.

Minusy[]

Karabin maszynowy MG-42 nie był tak wszechstronny, jak MG-34. Tak, магазинное zasilanie w nim brakuje, a kolejność kierunku taśmy tylko z lewej na prawo, a nie dwustronne, jak w MG-34. Również jego nadwaga i dość szybkie tempo strzelania, jak do ręcznego karabinu maszynowego, co prowadziło do szybkiego temperatury pnia.

Wyposażenie i statystyki[]

W zjednoczonym 1944 r. pułk piechoty miał mieć 118 ręcznych i 24 станковых karabinu maszynowego MG-42. Karabin maszynowy MG-42 było produkowane aż do końca ii wojny Światowej. W niepełnym szacunków, za 1943-44. wyprodukowano około 350000 karabinów maszynowych tego rodzaju.

Taktyczno-techniczne MG-42[]

Kaliber - 7,92;
Prędkość początkowa pocisku - 710 m/s;
Ciężar karabinu maszynowego z сошкой - 11.4 kg;
Ciężar karabinu maszynowego na lekkiej trójnogu do strzelania na latającym celów - 18 kg;
Ciężar karabinu maszynowego z maszyną i celownikiem optycznym - 32.4 kg;
Długość 1220 mm;
Długość lufy 530 mm;
Pojemność karabinu maszynowego taśmy - 50 - 250 sztuk amunicji;
Szybkość strzelania - 1200 - 1300 strzałów na minutę;
Praktyczna szybkostrzelność - 250 - 300 strzałów na minutę;
Efektywny zasięg - 2000 m.

W grze[]

Medal of Honor: Allied Assault[]

Karabin maszynowy MG-42 w Medal of Honor: Allied Assault jest szeroko stosowany żołnierzami Wehrmachtu jako stałe zainstalowany broń w schroniskach (ochrona bulwar z worków, kamieni, w bunkrach, дотах, stanowisk gniazdach betonowych wewnątrz magazynów, itp.).

Dwa karabiny maszynowe na drodze głównego bohatera sprawiają, że w ten sposób praktycznie nie do przebycia. Jedyne wyjście wybić karabin z karabinu snajperskiego z wyprzedzeniem lub krótkimi strzałami z ukrycia.

Natomiast, gdy wrogich karabinów maszynowych zniszczone, można samemu utrzymać długą przednią obronę z pomocą tej broni za pomocą klawiszy UŻYĆ (F domyślnie), tym bardziej, że amunicja z własnej amunicji Trzeba wydawać nie trzeba, a warunki gry amunicji w MG-42 po prostu się nie kończą i pni, jak w realu, przez 250 strzałów Trzeba zmieniać nie ma potrzeby :0).

Przypisy[]

Broń z gry Medal of Honor: Allied Assault i dodatków

Pistolety Walther P38Colt .45
Кольт 1911 01.jpg
Hi Standard Silenced Pistolrewolwer WebleyNagant rewolwerBeretta M1934
Karabiny Mauser KAR98k
Kar98k 00.png
M1 GarandM1903/A5 SpringfieldShort Magazine Lee-Enfield (expansion packs only)Mosin-Nagant 1891 (expansion packs only)Carcano (expansion packs only)DeLisle carbine (expansion packs only)

SVT-40(expansion packs only)Gewehr 43 (expansion packs only)

Automaty BARStG-44
BAR 01.jpg
Vickers-BerthierBredaThompsonMP-40PPSh-41MoschettoSten Mark
Ciężkie uzbrojenie
MOHAA Panzerschreck 00.jpg
PanzerschreckBazookaShotgunPIAT
Statyczny (nieruchomy) uzbrojenie
Mg-42 05.png
MG42M1919A4PzB41
Inne
Компас 01.png
Mark II fragmentation grenadeModel Stielhandgranate 24F1 grenadeBomba a ManoSmoke grenade
Advertisement