Medal Of Honor Wiki
Advertisement
Medal Of Honor Wiki

Marynarka III rzeszy występująca w Medal of Honor(PSX) , Medal of Honor: Allied Assault. Występują w misjach związanymi z sabotażem U-Bootów.

Medal of Honor (1999)[]

Wyróżniamy tu 3 warianty żołdaków Kriegsmarine

Oficer[]

Oficer ubrany jest w niebieski mundur galowy i czapkę oficerską kriegsmarine. Wyposażony jest w pistolet WaltherP38. Jest on dużym zagrożeniem dla gracza ponieważ jako jedyny żołnierz rozpoznaje nas i alarmuje wszystkich przez co możemy stracić naszą przykrywkę.

Marynarz[]

Jest ubrany w granatowy mundur i czapkę marynarską w tym samym kolorze. Czapka jest wyszywana złotymi gwiazdami. Wyposażony jest w Walthera P38 lub MP40. Nie rozpoznaje nas pod przykrywką oficera. Postać z jego modelem w Multiplayer ma na imię Jens.

Żołnierz (Strażnik doków)[]

Jest wyposażony w wysokie skórzane buty, granatowe spodnie i kurtkę z błękitną chustą. Na korpusie ma zawieszone skórzane ładownice uniwersalne. Jego głowę ochrania Stahlhelm. Jego bronią jest P38, K98K i MP40. Postać z jego modelem w Multiplayer ma na imię Manfred.

Medal of Honor: Allied Assault[]

W tej grze mamy do czynienia tylko z żołnierzami piechoty. Ubrani są w granatowe mundury i nie noszą hełmów. Wyposażeni są w Karabinery 98. Nie rozpoznają przykrywki.

Galeria[]

Żołnierz w MoH: Allied Assault

Żołnierz piechoty MoH

Marynarz MoH

Oficer MoH

Advertisement